Bölge12:40, 02 Şubat 2021
Ermenistan Syunik idari bölgesinde tutuklanan 2 Azerbaycanlı Bakü’ye iade edildi
Rus Barış Gücü askerlerinin aracılığıyla Ermenistan Ulusal Güvenliği Servisi tarafından tutuklanan 2 Azerbaycan’lı asker Bakü’ye iade edildi.
Bununla ilgili Rusya Savunma Bakanlığı açıklamada bulundu.
Azerbaycanlı askerler 30 Ocak tarihinde Ermenistan’ın güneyinde bulunan Syunik idari bölgesinin Tegh köyü sınırları içinde tutuklanmıştı.
Ayrıca, 30 Ocak’ta Azerbaycan’ın ricası üzerine Rus Barış Gücü askeri biriminin özel doktorlar timi 16 hasta Azerbaycanlı askerlerini Vank yerleşiminden Mağavuz’a götürüp Azerbaycanlı doktorlara teslim etti.
Hatırlanacağı üzere 28 Ocak tarihinde Azerbaycan’da esir olarak bulunan 5 Ermeni asker iade edildi, diğer esirler akrabalarıyla telefonla görüştü. Şimdiye kadar Azerbaycan Ermeni esirlerinin net sayısıyla ilgili bilgiler açıklamadı.
Bölümün son haberlerİ
Türk gazeteci ve yazar Serdar Korucu, Türkiye-Ermenistan normaleşme süreciyle ilgili görüşlerini paylaştı.
AB Büyükelçisi, Ermeni halkının Avrupa Birliği’ne yakınlaşma arzusunun Brüksel’de olumlu karşılandığını ve bunun üzerine inşa edilecek çok şey olduğunu vurguladı.
Ermenistan’ın AGİT Daimi Temsilcisi, 11 Eylül’de yapılan AGİT Daimi Konseyi’nin 1533’üncü oturumunda Ermenistan’ın yorumlayıcı açıklamasını sundu.
Alıntı
İranist Begijanyan, Reisi’nin ifadelerini yorumladı: “Ermenistan'a baskı yapılırsa Tahran müdahale eder”
En Çok Okunan
Takvİm
Anket
Bu yıl Ermenistan ile Türkiye devlet sınırı iki ülke vatandaşları için açılır mı?
Pİyasalar
| EUR | TRY | USD |
| 549.84 | 90.05 | 485.12 |