Askeri12:05, 08 Ağustos 2022
Rusya Savunma Bakanlığı doğruladı! Ateşkesi Azerbaycan ihlal etti
Rusya Savunma Bakanlığı, Ermenistan'ın Gegharkunik idari bölgesinin Sotk kesiminde Azerbaycan Silahlı Kuvvetlerinin ateşkes rejimini ihlal ettiğini doğruladı.
Rusya Savunma Bakanlığı'ndan yapılan yazılı açıklamada, geçtiğimiz bir gün içinde, Rus barış güçlerinin sorumluluk alanı olan Gegharkunik bölgesinin Sotk kesiminde, Azerbaycan Silahlı Kuvvetleri tarafından ateşkes rejiminin bir kez ihlal edildiği ve bunun sonucunda Ermenistan Silahlı Kuvvetlerine bağlı bir askerin yaralandığı kaydedildi.
Açıklamada "Bu olay, Rusya Barış Gücü Komutanlığı'nın Azerbaycan ve Ermenistan taraflarıyla işbirliği yapmasıyla çözüldü, taraflar arasındaki temas hattının ihlal edilmesine izin verilmedi." ifadeleri kullanıldı.
Ermenistan-Azerbaycan sınırının doğu kesiminde konuşlanan askeri mevzilerde, 6 Ağustos akşamı Ermenistan Savunma Bakanlığı'nın N. askeri birliğine bağlı asker Nver Gevorgyan (2002 doğumlu) karşı güçlerin açtığı ateş sonucu yaralanmıştı.
Bölümün son haberlerİ
Güvenlik konulu uluslararası konferans sırasında Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan açıklamalarda bulundu.
Bakanlığın sosyal medya hesabından ayrıca Bakan Papikyan'ın Çin'e yaptığı ziyatetinin görüntüleri paylaşıldı.
Ermenistan Savunma Bakanı, NATO'ya akredite çok sayıda ülkenin büyükelçisini kabul etti.
Alıntı
İranist Begijanyan, Reisi’nin ifadelerini yorumladı: “Ermenistan'a baskı yapılırsa Tahran müdahale eder”
En Çok Okunan
Takvİm
Anket
Bu yıl Ermenistan ile Türkiye devlet sınırı iki ülke vatandaşları için açılır mı?
Pİyasalar
| EUR | TRY | USD |
| 549.84 | 90.05 | 485.12 |