Karabağ11:41, 12 Aralık 2022
Azerbaycanlılar Laçin koridorunu tekrar kapattı
Artsakh (Karabağ) Enformasyon Merkezi'nden yapılan açıklamaya göre sivil giyimli bir grup Azerbaycanlı, yine çevresel nedenlerle 12 Aralık günü saat 10.30'da Stepanakert-Goris karayolunu trafiğe kapattı.
Artsakh'ta konuşlu Rus barışı koruma birliklerinin komutanlığı olayla ilgili gerektiği gibi bilgilendirildi.
Azerbaycan tarafının saldırgan ve yıkıcı davranışını kabul edilemez bulan Artsakh makamları, Rus barışı koruma birliklerinin komutası ile temas halinde kalarak durumu düzenlemek için mümkün olan tüm önlemleri alıyor.
Artsakh Enformasyon Merkezi'nden yayımlanan yazılı açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"Vatandaşları sakin olmaya ve doğrulanmamış bilgileri yaymaktan kaçınarak resmi haberleri takip etmeye çağırıyoruz. Durumla ilgili gelişmeler hakkında ek bilgi verilecektir."
Artsakh İçişleri Bakanlığı Acil Durum Devlet Servisi Sözcüsü Hunan Tadevosyan, "Armenpress"e verdiği demeçte, yolun şu anda her iki taraftan da kapalı olduğunu söyledi.
Azerbaycanlılar aynı nedenle Artsakh'ı Ermenistan'a bağlayan otoyolu 3 Aralık'ta da trafiğe kapatmıştı.
Bölümün son haberlerİ
Değişiklik, Ermeni esirlerin serbest bırakılmasını, Artsakh Ermenilerinin güvenli geri dönüşünü ve Ermeni kültürel ile dini anıtlarının korunmasını öngörüyor.
Tüm Ermenilerin Katolikosu II. Karekin Hazretleri, Vatikan’da kardinallerle bir dizi görüşme gerçekleştirdi.
Dağlık Karabağ Cumhuriyeti’nin ilanının 34. yıldönümü vesilesiyle Artsakh Ulusal Meclisi bir açıklama yayımladı.
Alıntı
İranist Begijanyan, Reisi’nin ifadelerini yorumladı: “Ermenistan'a baskı yapılırsa Tahran müdahale eder”
En Çok Okunan
Takvİm
Anket
Bu yıl Ermenistan ile Türkiye devlet sınırı iki ülke vatandaşları için açılır mı?
Pİyasalar
| EUR | TRY | USD |
| 549.84 | 90.05 | 485.12 |