Polİtİka11:27, 06 Haziran 2025
Ermenistan Başbakan Yardımcısı, BDT Hükûmet Başkanları Konseyi oturumuna katıldı
Ermenistan Başbakan Yardımcısı Mher Grigoryan, çalışma ziyareti kapsamında bulunduğu Tacikistan Cumhuriyeti’nin başkenti Duşanbe’de düzenlenen Bağımsız Devletler Topluluğu (BDT) Hükûmet Başkanları Konseyi oturumuna katıldı. Grigoryan’ın ofisinden yapılan açıklamaya göre, oturumun gündeminde BDT üye devletleri arasında ticaret, ekonomi, kültür ve insani alanlardaki iş birliğinin geliştirilmesine yönelik konular yer aldı.
Oturumda bir konuşma yapan Grigoryan, ekonomik iş birliğinin daha da genişletilmesi için mevcut fırsatlara değindi ve bu bağlamda bölgesel altyapı programlarının hayata geçirilmesinin önemini vurguladı.
Bölümün son haberlerİ
AB, ulaştırma, dijitalleşme, ticaret, enerji ve altyapı projelerinde Ermenistan’a destek sağlamaya hazır olduğunu bildirerek, bu işbirliğinin “Barış Kavşağı” girişimiyle uyumlu olduğuna dikkat çekti.
Görüşmede uluslararası ve bölgesel gelişmelere de değinildi.
Andranik Simonyan'ın başkanlığındaki heyet, Bakü'de düzenlenecek "3. Uluslararası Güvenlik Forumu"na katılacak.
Alıntı
İranist Begijanyan, Reisi’nin ifadelerini yorumladı: “Ermenistan'a baskı yapılırsa Tahran müdahale eder”
En Çok Okunan
Takvİm
Anket
Bu yıl Ermenistan ile Türkiye devlet sınırı iki ülke vatandaşları için açılır mı?
Pİyasalar
| EUR | TRY | USD |
| 549.84 | 90.05 | 485.12 |